Glass på Kinna torg och tjejkväll

2014-05-17 @ 19:18:37
I fredags så var Joacim borta med jobbet över natten, så jag och barnen hade hela kvällen för oss själva. Vi började fredagsmyset direkt efter dagis och åkte till Kinna och köpte glass på torget. Viola valde lakritsglass och Malte fick vanilj. Var så härligt att njuta av solen och barnen njöt så av glassen.



Efter glassen gick vi till biblioteket och barnen lekte av sig i lekrummet, medan jag letade efter lite böcker. Sen la Malte världens diarréblöja så vi fick åka hem.

Viola var väldigt uppspelt för jag hade pratat om att vi skulle ha tjejkväll efter att Malte somnat. Så när jag hade lagt honom dukade jag fram lite godis och bubbeldricka som hon fick mumsa på till en film.

Vid tio började hon nicka till så då gick vi upp och gjorde iordning oss för sängen. Eftersom pappa var bortrest så fick hon sova i hans säng, vilket hon tyckte var väldigt mysigt. Hon somnade nästan direkt ♥




Kommentarer

Postat av: Mamma/mormor

Vad roligt att hon har "prinsesskronan" på sig på stan.

2014-05-17 @ 23:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback