Städa rummet

2014-03-07 @ 20:21:56
För några dagar sedan så var det en spindel i Violas rum. Viola tycker att spindlar är läskiga så hon blev rädd och skrek som en typisk liten tjej. Då fick jag en snilleblixt! Jag förklarade för Viola att spindlar trivs i stökiga rum enda sättet att bli av med dom är att städa.
Idag när vi kom hem från affären började Joacim städa huset inför kalaset på lördag. Viola var som en blixt upp till sitt rum och ropade "jag städar mitt rum". När hon var klar ropade hon på oss att komma upp och titta. Jag blev positivt överraskad när jag såg resultatet! Första gången som hon städat sitt rum helt själv.





Kommentarer

Postat av: Mamma/mormor

Bra jobbat Viola

2014-03-07 @ 22:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback