Backagårdsbadet

2013-06-25 @ 20:24:42
Idag var vi och badade med två av Violas kompisar. Viola som i vanliga fall brukar vilja leka själv, var framåt och social. Hon älskade att bada och var som en fisk i vattnet. Tydligen så har hon lärt sig flyta på rygg, för det gjorde hon några gånger och såg ut att njuta av det. Efter en stund i vattnet så gick vi upp och fikade. Jag hade med mig en festis och bulle till Viola, men hon ville hellre ha min riskaka att mumsa på. Vi han knappt fika klart innan Viola ville i och bada igen. Det var extra roligt att bada här, för de hade lite badleksaker som Viola och Elsa putte varandra på.
 


 
Malte, som varit lite halvgalen de senaste kvällarna och velat bita och gnaga på allt, har fått en ny bitring. För om det inte är tänder på gång nu vet jag inte vad det är som händer. Jag hann bara lägga den i kylen en kort stund innan han fick den, men den var populär ändå trots att den inte var så kall.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback