Första gången utan blöja

2013-04-08 @ 13:10:43
Potträningen har gått riktigt bra med Viola. Så idag så var det första gången hon gick till dagis utan blöja. Jag hade packat med en massa extra kläder ifall det blev nån olycka. När jag gick för att hämta henne var jag riktigt spänd på att se hur det hade gått. Inne på dagis hittade jag först inte Viola, men sen hörde jag en röst som jag kände igen. Jag följde rösten och fann Viola sjungande inne på toaletten sittandes på en potta! Hon hade varit jätteduktig sa fröknarna och inte haft en enda olycka.





Skulle ta en fin bild på min stora tjej, men det nya nu är att räcka ut tungan eller att vägra att bli fotad. Så detta får duga ;-)

Kommentarer

Postat av: Mamma/mormor

Duktig tjej.
Tur hon är söt även när hon räcker ut tungan :p

2013-04-08 @ 13:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback