Julafton nr2

2012-01-01 @ 20:33:52
Efter att ha piggnat till från magsjukan så åkte vi och hälsade på Violas mormor och morfar. När vi kom dit så hade vi en julafton till, fast denna gång utan den skrämmande tomten! Det blev en hel del presenter både till Viola och till oss. Förutom att fira jul så hann vi även med ett besök hon gammelmormor, leta ny bil och fynda lite på REAn. Medans jag och Joacim provkörde bilar så lekte Viola med mormor och tydligen så är prylskåpet en favorit.



Även om jag bara varit ledig lite drygt en vecka så har det känts som om jag har haft semester flera veckor, underbart! Det känns som om man verkligen fått tillbaka lite energi och är redo att börja jobba igen. Det bästa är att Viola och Joacim har semester en vecka till, så när jag kommer hem från jobbet så finns det inte en massa saker som måste göras för det har de ju fixat medans jag jobbar. Så då kan vi bara leka och skoja hela kvällen!

Jag och Viola passade på att busa rejält idag. Vi hade även lite tjejkväll, då vi lekte lite med Violas smink-set. Jag fick hjälpa henne med ögonskuggan och rougen, men resten fixade hon så bra själv =) För att sedan få bort sminket så blev det ett bad. Fast jag fick använda en handduk och tvål för att gnugga bort det sista sminket för det satt som attan. Den grova tvätten övergick snabbt till vattenlek där både jag och hela badrummet blev genomblöta. Det är tur att vi har helkaklat badrum om jag säger så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback