Påskfint

2012-04-02 @ 20:21:03
Violas minne och förståelse är verkligen imponerande. Hon börjar komma ihåg om man har lovat henne något dagen innan och då kan man ju inte annat än att ställa upp och gilla läget när hon påminner oss om vad vi lovat. Hon älskar ju att åka med på cykeln, så eftersom jag lovade henne i fredags att vi skulle cykla så fick det bli en tur till Willys på lördagen och vi cyklade så fort att Violas ögon vattandes. 

Väl i affären så vägrade Viola ta av sig cykelhjälmen, hon trodde nog att cykelturen definitivt skulle ta slut då. När vi kom till kassan så fick jag syn på en av minna barndomsfavoriter...Dumleklubban! Jag kunde inte låta bli utan var tvungen att köpa en påse med Dumleklubbor och när vi cyklat hem så tog vi alla tre var sin klubba. Viola som aldig smakat på detta innan tyckte att det var väldigt gott!



Eftersom det snart är påsk så passade jag och Viola på att göra lite påskfint här hemma i helgen medans pappa spikade på garaget. Jag blev väldigt nöjd med resultatet, men Viola hann tröttna innan vi var helt klara.



Idag så fick jag efter mycket sökande äntligen tag på en mössa till Violas nya vårjacka. Nu längtar jag bara till helgen då jag får Violas nya gula Converse-liknande-skor. Hon kommer att bli snyggast i stada =)



Kommentarer

Postat av: Mamma/mormor

Vilka härligt rosiga kinder hon har efter cykelturen.

Ja absolut att hon blir finast i stada. :-)

2012-04-02 @ 21:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback