Gummistövlar

2011-09-11 @ 13:20:15
Idag har vi varit och inhandlat ett par nya stövlar till Viola. De gamla har hon haft väldigt länge, men det sista så har hon blivit arg och lite ledsen när hon har fått på sig dom så då kände jag att det var dags att hon skulle få ett par nya. Jag ville egentligen haft ett par nya Viking-stövlar för de känns så bra för foten, men det fanns inga i Violas storlek. Så jag bad om hjälp och hittade dessa läckra gröna Tretorn stövlarna istället som också kändes riktikt bra i foten. Det bästa är att de har ett fleecefoder så de kommer att funka hela säsongen med ett par raggsockar i. Så då slipper jag ju köpa ett par fodrade gummistövlar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback