Utelek

2011-03-29 @ 20:22:33

Nu när det är lite mildare väder så får man passa på och vara ute, speciellt när solen tittar fram. Viola står ofta i fönstret hemma och pekar ut och tittar på fåglar och annat intressant, så hon blir alltid lika glad när vi äntligen går ut och leker. I måndags eftermiddag så var det ju kanonväder så då tog vi med oss lite hinkar och spadar och gick till en lekplats här i närheten. Det var populärt kan jag säga och särskilt roligt var när jag gjorde fina sandslott som Viola snabbt raserade! Vi passade även på att åka lite kana och gunga, men det känns som om hon inte gillar att gunga längre för hon hänger mest som en hösäck i gungan. Fast rutschkana var jättekul, speciellt när hon fick åka själv.




Idag så har det blåst hela dagen och känts lite kyligt, men så på eftermiddagen så anade jag att solen var på väg fram så vi skyndade oss ut. Jag hade tydligen fel, för nån sol såg vi inte röken av... Men vi tog en upptäcksfärd genom trädgården och det var kul även om det var kallt ute. Den bästa överraskningen var att pappa kom hem medans vi var ute vilket Viola tyckte om!




Kommentarer

Postat av: Mamma/mormor

Sååå fina bilder (som vanligt), vad fint det blev med den nya vårjackan. Gillar särskilt bilden när hon tittar upp på Joakim i hans bil.

2011-03-29 @ 21:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback