Cykeltur

2011-03-24 @ 12:55:13

Tisdagen började med en cykeltur, vilken var första gången för Viola. Kändes lite lurigt att ha henne bakom mig, men jag blev lugnad av hennes ljud: "mm mm mm mm" som hon sa nästan hela tiden. Tror hon tyckte det var kul att känna vinden i ansiktet och få se så mycket. Får absolut bli mer cykelturer framöver.



Gårdagen var riktigt mysig då jag och Viola först var och badade vilket alltid är lika roligt. Efter det så lekte vi här hemma, det blev mest lekar där jag jagade Viola som väldigt gärna ville klättra upp i trappan. På eftermiddagen så fick hon hjälpa mig med maten. Hon tycker det är jättekul att hjälpa till och valde ut vilka potatisar och morötter jag skulle skala. Hoppas hon lär sig att uppskatta matlagning lika mycket som jag och Joacim gör.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback