Regniga dagar

2011-07-24 @ 14:08:05
Igår kväll så kände jag tristessen komma smygandes sådär innan Violas läggdags. Vad kan man hitta på när det är tråkigt väder och det känns som om man lekt med allt man kan komma på inomhus redan? Efter att ha tittat ut genom fönstret kom jag på den briljanta idén att gå ut och hoppa i vattenpölar, för det är ju roligt för både stora och små! Och mycket riktigt, Viola tyckte det var jätteroligt, speciellt när jag hoppade i pölarna så att det skvätte massor av vatten.


När vi hade lekt klart så var vi helt blöta, speciellt Viola som också passade på att sätta sig i vattnet =)  Och när jag tog av henne sina stövlar så rann det ur en massa vatten...hahaha. Efter en snabb dusch för att få bort allt grus så somnade hon så gott!

Kommentarer

Postat av: Mamma/mormor

Ha ha ha, vilka härliga kort.

2011-07-28 @ 21:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback