sju års olycka

2011-01-28 @ 13:54:04

Idag så är det städning som gäller här hemma eftersom vi ska ha kalas på lördag. Viola tycker det är roligt när jag städar och kryper efter dammsugaren och slår på den. Tyvärr råkade hon även putta till spegeln som jag hade ställt mot byrån så den åkte i golvet. Eentligen så gjorde det inte så mycket att spegeln gick sönder. Vi har nämligen inte kommit på vart den ska hänga än så den har legat under trappan i ett år nu. Så det positiva med att den gick sönder var ju att nu slipper vi tänkla på det mer!



Förhoppningsvis så slipper Viola sju års olycka för direkt efter det hände så bad jag till högre makter att jag kunde ta olyckan istället, en moders plikt! Och tydligen så fungerade det för strax därefter när vi åt lunch så ville Viola smaka på min couscous vilket hon gärna fick. Men det var ju svårt för henne att bara få maten i munnen, så nu har jag couscous i hela köket typ...så det är bara att dammsuga om alltihopa, underbart =)


Kommentarer

Postat av: Anna

Sånt drabbar väl inte så söta flickor ;)

2011-02-07 @ 12:34:53
URL: http://frokenannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback