Sovtider förändras

2010-12-08 @ 21:06:59

Veckan har sett ut som vanligt ungefär, med storhandling på måndagen, ett besök på öppna förskolan i tisdags och babysim idag. Utöver det så har det hänt lite saker i Violas liv. Hon har bestämt sig för att hon inte vill sova så mycket längre, bara ett tillfälle nu på dagen. Detta känns så konstigt eftersom det var ganka nyss som hon tog bort sin tredje sovstund. Hmm, antar att detta bara är nästa steg bort från spädbarnstiden.

Tycker nästan att hon växer upp för fort nu, jag hinner knappt med att ta in allt hon gör för det går så fort. En annan rolig grej hon fått för sig är att så fort hon ser en av katterna så går hennes röst upp i falsett. Hon älskar verkligen katterna, hon blir så glad när de är i närheten!



Eftersom Viola kryper omkring så bra nu så brukar jag låta henne röja fritt. Så idag när hon varit och lekt på toaletten och kommer utkrypande till mig så har hon min BH som knäunderlägg. Såg så otroligt roligt ut så jag snabbade mig med kameran och tog en bild!


Kommentarer

Postat av: Mamma/mormor

Ha ha ha, smart tjej som hittar knäunderlägg.

Härlikga bilder som vanligt.

2010-12-08 @ 21:54:37

Postat av: Mamma/mormor

Ha ha ha, smart tjej som hittar knäunderlägg.

Härlikga bilder som vanligt.

2010-12-08 @ 21:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback