Evigt sjuka

2010-12-17 @ 15:44:11

Igår var vi och hälsade på kusinerna Kevin och Riley. Viola tycker alltid det är roligt att hälsa på dom då hon kan låna äldre kusinens leksaker. Den här gången så var det leksaksspisen med grytor och skedar som var roligast, men Kevin tyckte hon hade lite för kul så han tog tillbaka allting efter ett tag. Efter lekdejten så var Viola helt slut så hon somnade direkt när jag satte henne i bilen.

På eftermiddagen så lekte Viola med en sladd och det tyckte Birgit var superskoj som också var med och lattjade.


Idag så har vi inte gjort så mycket mer än att vara på vårdcentralen med min onda hals. Då det nästan var dags för Viola att sova så var hon lite mysig och lutade sig mot mig när jag blev undersökt. Läkaren frågade om hon hade lite feber, men jag svarade att hon nog bara var trött. Fast när vi kom hem och Viola sovit sin lilla "frukostsov" så var det något som inte var riktgit bra med snuttan. Hon ville inte äta särskilt mycket och hon ville inte leka på golvet utan ville bara mysa i min famn. Kände på henne och hon kändes faktiskt varm...kanske lite feber på gång? Hoppas det går över tills imorgon för då blir det julklappshandling i Borås!


Kommentarer

Postat av: Mamma/mormor

Vilken fin bild på er två, hon ser allt lite febrig ut på ögonen.

Du ska se att Viola och Birgit kommer att bli världens kompisar.

2010-12-17 @ 16:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback